~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

,,Corona,,

Hier vind je mededelingen van de beheerders over deze website. Plaats hier ook je verzoekjes om aanpassingen.
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: ,,Corona,,

Bericht door Heppie »

Ik hoop maar wel dat jou kennissen die in de zorg werken gevaccineerd zijn Bazz,anders werken ze daar volgend jaar niet meer.

Ongevaccineerd zorgpersoneel krijgt volgend jaar ontslag in België

Wie niet gevaccineerd is en in de zorg werkt, krijgt in België volgend jaar ontslag. De autoriteiten hebben gisteravond een akkoord bereikt over verplichte coronavaccinaties voor zorgpersoneel. Iedereen die zich op 1 april volgend jaar niet heeft laten prikken, moet vertrekken. Medewerkers die zich op 1 januari niet hebben ingeënt, riskeren een schorsing.
Belgische media schrijven dat personeel na de schorsing nog tot 1 april de kans krijgt om zich te laten prikken. Wie dan niet is ingeënt, raakt onherroepelijk zijn of haar baan kwijt. Wel houdt ontslagen personeel recht op een werkloosheidsuitkering.
De ziekenhuizen adviseerden de Belgische minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke eerder al om niet-gevaccineerd zorgpersoneel te schorsen en desnoods te ontslaan. De vakbonden waren daar niet blij mee.
Morgen komen de Belgische autoriteiten bijeen om te overleggen over extra coronamaatregelen vanwege het stijgende aantal coronabesmettingen.
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Gebruikersavatar
bazz
Active Member
Active Member
Berichten: 18407
Lid geworden op: 28 sep 2013 07:05
Zo ja, wat voor type: Rt
Bouwjaar: 1999
Locatie: eerste brug links

Re: ,,Corona,,

Bericht door bazz »

Ja ze hebben een prik gehad maar als degenen die nu geen prikkie hebben gehad dat ook nu niet laten doen vrees ik dat ze helemaal met personeel tekort gaan zitten . Ander gegeven is dat het precies nog lang gaat duren daar ze pas op 1 april gaan ontslagen worden .dus vrees ik dat het 3de prikkie ook niet zo goed zijn werk gaat doen . Afwachten eerst maar het is niet hoopgevend.
Ook kale mensen vliegen soms in elkaars haren.
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: ,,Corona,,

Bericht door Heppie »

Anders kunnen ze nog altijd in Nederland aan de bak,hier lullen ze alleen maar .
Hebben we hier ook weer meer handjes aan het bed :toppie:
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Gebruikersavatar
bazz
Active Member
Active Member
Berichten: 18407
Lid geworden op: 28 sep 2013 07:05
Zo ja, wat voor type: Rt
Bouwjaar: 1999
Locatie: eerste brug links

Re: ,,Corona,,

Bericht door bazz »

Heppie schreef: 16 nov 2021 08:11 Anders kunnen ze nog altijd in Nederland aan de bak,hier lullen ze alleen maar .
Hebben we hier ook weer meer handjes aan het bed :toppie:
:toppie:

Als we die Frank Vandenbroecke hier moeten geloven dan is hier morgen alles dicht en zijn de gevangenen een vrijer volk dan degenen die niks op hun kerfstok hebben , straffe daarvan is dat hij minister geworden is zonder enige stem , stond zelfs niet op de kieslijsten .
Ook kale mensen vliegen soms in elkaars haren.
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: ,,Corona,,

Bericht door Heppie »

Toch blijf ik Belgen een schattig volkje vinden :lol: :lol:
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: ,,Corona,,

Bericht door Heppie »

Vanmorgen mijn 3e Corona vaccinatie gehad,booster volgt nog I.v.m de LGL leukemie die ik heb.
Er was bij mij geen enkele twijfel en vertrouw dan ook geheel op ge medische wetenschap.
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: ,,Corona,,

Bericht door Gerry »

Ach,, het is er..
Dus je kunt er makkelijk mee omgaan of moeilijk.. maar weg gaat het niet ;)
Neem een prikje, of doe het niet.. het is mij om het even..
alleen valt het mij op op facebook enz. dat veel mensen die geen prik willen er dagelijks over moeten zeuren al 1½ jaar..
De mensen met prik zeiken er in elk geval niet elke dag over.. dat vind ik wel prettiger.. ;)
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: ,,Corona,,

Bericht door Heppie »

Ach waar ik me wel eens aan irriteer is dat ik regelmatig mensen tegenkomen ook in mijn directe familie die niet begrijpen wat mijn voornaamste beweegredenen zijn dat ik mij wel laat vaccineren.
En als ik dan vertel dat mijn rikketik niet zo best meer is,en daar bij LGL Leukemie hebt kijke ze me waterig aan omdat ik er nog zo gezond uitzie en fataal ben voor mijn leeftijd.
Dan zeg ik vaak verdiep je hier maar eens in https://encyclopedie.medicinfo.nl/lgl-leukemie misschien snap je het dan,maar vervolgens hoor je dan niets meer.
En daar baal ik dan zo van.
Het is ook mijn streven zo lang mogelijk fit te blijven om te blijven genieten van de dingen die ik graag doe.
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: ,,Corona,,

Bericht door Gerry »

Nou, ik bedoel meer in het algemeen hoor.. niet tegen mij of zo..
En het wordt steeds erger. omdat ze steeds meer moeite moeten doen om ergens heen te kunnen enz..
En dat bedoel ik met dat gezeik.. ze willen die prik niet,, nou even goeie vrienden.. van mij hoeven ze die prik niet te nemen.
Maar de consequenties accepteren ze ook niet... en zo gaat het gezeur maar door.. :huilzwaai:
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
bazz
Active Member
Active Member
Berichten: 18407
Lid geworden op: 28 sep 2013 07:05
Zo ja, wat voor type: Rt
Bouwjaar: 1999
Locatie: eerste brug links

Re: ,,Corona,,

Bericht door bazz »

Ik vind dat ieder moet doen wat hij wil , met of zonder prik blijft voor mij iedereen gelijk maar helaas is dat niet bij iedereen zo en werd ik laatst de huid volgeschreven omdat ik buiten op een terras een koffie zat te slurpen , maar dat was vlug gedaan en hij was blij dat hij heel stil kon vertrekken zonder beschadiging.
Ook kale mensen vliegen soms in elkaars haren.
Plaats reactie