~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

"forum off topic helden"

Heb je hulp nodig van een moderator? Of heb je een vraag aan de beheerders? Dan kun je deze hier stellen.
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: Forum probleem

Bericht door Heppie »

Rico schreef: 18 apr 2020 11:47 Zo'n stukje schrijven en dan klagen over azijnpissers :lol: :lol: :lol:
Dat vind ik humor :lol: :thumbsup: :notworty:
:lol: :lol:
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Gebruikersavatar
Aiki-ima
Forum Member
Forum Member
Berichten: 404
Lid geworden op: 07 sep 2014 13:30
Zo ja, wat voor type: Wide Glide FXWD
Bouwjaar: 2001
Locatie: Amersfoort

Re: Forum probleem

Bericht door Aiki-ima »

Geweldig dit! Gaat de goede kant op!!😂😂😂
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Forum probleem

Bericht door Gerry »

Heppie schreef: 18 apr 2020 11:18 Kijk een op het V Strom forum,nou zullen jullie wel zeggen,maar dat is ook geen motor forum,nou daar denken ze daar toch echt anders over
Daar moet je 3, A 4 tjes lezen voor je een quote kunt plaatsen.. en een modder die dat met harde hand handhaaft

wat een zootje daar idd .. zal het er even bij zetten, anders denken jullie. hij overdrijft weer
En doe nou niet iets anders, want dat wordt onmiddellijk verwijderd
..................................................................
Quoten/citeren of reactie plaatsen, het hoe en waarom.
Bericht door Iron Horse » di 28 aug 2012, 23:32

Beste forumleden,

Het leesbaar houden van een forum kost het forumteam een hoop tijd omdat niet iedereen even bekwaam is in het hoe, wat en waarom bij het gebruik van het forum.
Op zich geeft dat niet want daarvoor is het forumteam er ook om het in rechte banen te leiden.
Echter, er wordt uiteindelijk toch wel enige discipline van de gebruikers verwacht.
Vandaar nu toch maar even een aanwijzing hoe een reactie correct te plaatsen en het voor iedereen een beetje leesbaar te houden.
En natuurlijk geldt deze regel voor al die anderen, want jij doet het natuurlijk altijd al goed :roll: .
Maar goed dan toch maar even voor al die "anderen" die het nog niet helemaal begrepen hebben of niet wisten.

1. Reageer je direct op het bericht ervoor dan klik je op de knop "plaats reactie" links onderaan in het onderwerp en onder het desbetreffende bericht.
En je schrijft je reactie.
2. Reageer je direct op het bericht ervoor maar wil je een deel uit het voorgaande bericht "high lighten" dan klik je op de knop "citeer" rechts bovenin het desbetreffende voorgaande bericht.
Vervolgens wis je alle overbodige tekst en/of eventuele fotolinks in het onderwerp.
Dan schrijf je je reactie op het voorgaande bericht.
Let er wel op dat je tijdens het wissen de quote tags niet per ongeluk verwijdert of beschadigt.
3. Reageer je op een bericht dat verder terug staat dan kun je om dat duidelijk te maken op de "citeer" knop in dat bericht klikken en dan het hele bericht of een deel ervan gebruiken en vervolgens je reactie schrijven.
Dit kun je ook combineren met diverse andere reacties, maar daar is net weer even wat meer handigheid voor nodig die we niet meteen van een ieder (mogen) verwachten.
Kun je dat wel, dan is dit bericht vast niet voor jou bedoeld :mrgreen:
4. En dan de al wel bekende tussenoplossing is het "at teken", @ deze dus.
Reageer je op een willekeurig eerder bericht dan kun je dat duidelijk aan een forumlid richten door de zin te beginnen met @ Nickname van het forumlid, en dan je reactie te schrijven.
Zo kun je ook heel gemakkelijk meerdere reactie aan diverse forumleden direct plaatsen in 1 bericht.

Vergelijk het maar met een gewoon gesprek.
Daarin citeer je eigenlijk alleen maar iemand wanneer je op iets terug valt dat iemand anders zei of als het een bepaald deel uit het voorgaande gesprek betreft.
Je herhaalt niet iedere uitspraak van degene waarmee je in gesprek bent. Zo is het ook met een forum. :wink:
Je citeert dus nooit de gehele tekst uit het bericht ervoor om je reactie te geven.
Het is wel duidelijk dat je daarop reageert zonder die quote.

Het is dus allemaal niet zo moeilijk, je moet het alleen maar even weten.

Namens het forumteam hartelijk dank voor je medewerking!
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Kwajoep

Re: Forum probleem

Bericht door Kwajoep »

Oooooh, nu snap ik het :thumbsup: maar wat hebben ze nou over het “ At teken “ :huilzwaai:
Bart
Active Member
Active Member
Berichten: 21993
Lid geworden op: 02 apr 2012 20:05
Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
Bouwjaar: 2001
Locatie: Leiden suburb
Contacteer:

Re: Forum probleem

Bericht door Bart »

Ik doe een gok, ik denk dat ik na 15 minuten al van V Strontiumforum af geschopt ben :lol:
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Forum probleem

Bericht door Gerry »

Bart schreef: 18 apr 2020 15:34 Ik doe een gok, ik denk dat ik na 15 minuten al van V Strontiumforum af geschopt ben :lol:
nu laat ik nog alleen de regels voor een quote zien he.. dus dan weet je het wel :bier:
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Bart
Active Member
Active Member
Berichten: 21993
Lid geworden op: 02 apr 2012 20:05
Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
Bouwjaar: 2001
Locatie: Leiden suburb
Contacteer:

Re: Forum probleem

Bericht door Bart »

Kan je nagaan :doei:
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Forum probleem

Bericht door Gerry »

Misschien een idee voor Arjan,, harley verkopen en een V-strom kopen, dat forum is precies zoals hij het wil. ;)
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Bart
Active Member
Active Member
Berichten: 21993
Lid geworden op: 02 apr 2012 20:05
Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
Bouwjaar: 2001
Locatie: Leiden suburb
Contacteer:

Re: Forum probleem

Bericht door Bart »

Hij heeft natuurlijk wel een punt hoor, ik wordt ook doodmoe van al die figuren die maar de hele tijd off topic gaan, het lijkt wel een beetje een ziekelijke dwangneurose :shock:
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Forum probleem

Bericht door Gerry »

Bart schreef: 18 apr 2020 15:43 Hij heeft natuurlijk wel een punt hoor, ik wordt ook doodmoe van al die figuren die maar de hele tijd off topic gaan, het lijkt wel een beetje een ziekelijke dwangneurose :shock:
Nou ja, sociale controle is er genoeg hier,
jij zet er 1 BMW op, ik haal het nog in me hoofd om er bij te zetten dat ik hem leuk vind :o
en 5 pagina's met overspannen forum leden was het gevolg.
dus laat er nou niemand schrijven dat er hier niet word opgelet
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie