~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Raar slot

Voor algemene motor gerelateerde onderwerpen, actualiteiten en nieuws
Gebruikersavatar
Bitchin
Active Member
Active Member
Berichten: 3481
Lid geworden op: 13 mei 2019 20:32
Zo ja, wat voor type: Softail
Bouwjaar: 1990

Re: Raar slot

Bericht door Bitchin »

Jee, is mijn motor dan zo oud en laag in waarde, ik heb totaal geen restricsies opgekregen toen ik hem wilde verzekeren
Bart
Active Member
Active Member
Berichten: 21993
Lid geworden op: 02 apr 2012 20:05
Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
Bouwjaar: 2001
Locatie: Leiden suburb
Contacteer:

Re: Raar slot

Bericht door Bart »

Bloody Marvelous schreef: 28 apr 2021 12:19 Ik heb een combi ART4 beugelslot met een Anus ketting met schakels van 14mm. Die combo was ART5, die is echter afgelopen jaar vervallen.
Officieel heb ik nu een ART4 beugelslot met een niet goedgekeurde ketting, terwijl de 12mm ketting wel nog een ART4 goedkeuring heeft.
Het beugelslot is het een na beste slot wat dit merk te bieden heeft. Het beste beugelslot wat ze leveren heeft geen ART keurmerk, dus als je motor gejat wordt met dat slot ben je gewoon niet verzekerd.

Fakkers.
Een Anus slot :?: :?: :?: jeetje, wat moet ik me daar nu weer bij voorstellen???
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
Bloody Marvelous
Forum Member
Forum Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 15 jun 2018 10:18
Zo ja, wat voor type: FLHRXS
Bouwjaar: 2020

Re: Raar slot

Bericht door Bloody Marvelous »

Bart schreef: 28 apr 2021 17:26
Bloody Marvelous schreef: 28 apr 2021 12:19 Ik heb een combi ART4 beugelslot met een Anus ketting met schakels van 14mm. Die combo was ART5, die is echter afgelopen jaar vervallen.
Officieel heb ik nu een ART4 beugelslot met een niet goedgekeurde ketting, terwijl de 12mm ketting wel nog een ART4 goedkeuring heeft.
Het beugelslot is het een na beste slot wat dit merk te bieden heeft. Het beste beugelslot wat ze leveren heeft geen ART keurmerk, dus als je motor gejat wordt met dat slot ben je gewoon niet verzekerd.

Fakkers.
Een Anus slot :?: :?: :?: jeetje, wat moet ik me daar nu weer bij voorstellen???
Maar een Anus ketting? Ja, dat klinkt redelijk...
2020 FLHRXS - RRGD
Fuel Moto 128ci blok en uitlaatsysteem; CP Carrillo 10,75:1 zuigers; Wood 22X-E nokkenas en klepstoters; Feuling ovale klepveren, RS oliepomp en distributie plaat; S&S roltuimelaars en kettingspanner; Screamin' Eagle luchtfilter; Ward 64mm spruitstuk; 5,5g/s injectoren; Dynojet Powervision 2 en Target Tune (WBO₂); 16" Carlini stuur; Barnett Scorpion lock-up koppeling; Man-o-War motortandwiel
Plaats reactie