~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Progressive Suspension set..

Laat even zodra je aangeboden waar verkocht is en dan verplaatsen we het hierheen. Dit geldt ook voor topics waar 3 maanden niet op gereageerd is. Dat houdt "Te Koop Aangeboden" overzichtelijk; het topic blijft bewaard en zichtbaar.
Plaats reactie
Peu
Active Member
Active Member
Berichten: 763
Lid geworden op: 18 jan 2020 18:10

Progressive Suspension set..

Bericht door Peu »

Set Progressive Suspension 12 "444 Schokbrekers FST Chroom - Voor Harley Davidson oa. Touring bouwjaar 1980-2008
Schokbrekers uit de 444-serie zijn voorzien van een gepatenteerde frequentiedetectietechnologie (FST) die de unieke mogelijkheid heeft om de demping dynamisch aan te passen tijdens het rijden; wat dit betekent is of je nu de kleine of grote hobbels in de weg raakt, de schokdemper verdeelt de olie dienovereenkomstig door de poorten om de klap op te vangen, wat zorgt voor een ultiem comfortabele rit. Een aan de bovenzijde gemonteerde veervoorspanning met schroefdraad maakt fijnafstelling mogelijk met een simpele draai aan de dop.

305mm lang hart op hart (12 inch)

Past op:> 80-08 FLT (STD DUTY); 73-10 XL (STD DUTY); 82-94FXR (STD DUTY); 09-10 XR1200

Normale veer voor personen van rond de 90-100kg (en op te draaien voor bagage of met duo.

Is 150km gebruikt en ivm met inruil alweer te koop.

Nieuw in doos
Nu voor forumleden €499,00
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Progressive Suspension set..

Bericht door Gerry »

Peu schreef: 21 jun 2021 07:34 voorzien van een gepatenteerde frequentiedetectietechnologie (FST)
:shock: Toe maar

(maar let even op.. een schokbreker voor een Touring van 350/400 kilo kan wel passen qua montage op een XR of een sportster
van 250 kilo, maar werken doet het niet )
Dat heb ik laatst al uitgelegd
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Peu
Active Member
Active Member
Berichten: 763
Lid geworden op: 18 jan 2020 18:10

Re: Progressive Suspension set..

Bericht door Peu »

Gerry schreef: 21 jun 2021 07:38
Peu schreef: 21 jun 2021 07:34 voorzien van een gepatenteerde frequentiedetectietechnologie (FST)
:shock: Toe maar

(maar let even op.. een schokbreker voor een Touring van 350/400 kilo kan wel passen qua montage op een XR of een sportster
van 250 kilo, maar werken doet het niet )
Dat heb ik laatst al uitgelegd
Geen id…ik heb het niet verzonnen. Op een Road King is het in iedergeval top of the bill..
Plaats reactie