~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

1dayfly: Gorider motor GPS

Interessante aanbieding gespot? Deel hem met je mede-forummers. Vergeet niet aan te geven van wanneer tot wanneer de aanbieding geldig is.
Gesloten
Gebruikersavatar
Anne
Active Member
Active Member
Berichten: 928
Lid geworden op: 20 jun 2013 20:16
Bouwjaar: 1996
Locatie: Hasselt

1dayfly: Gorider motor GPS

Bericht door Anne »

http://www.1dayfly.com/be/nl/outdoor

Mogelijk interessante aanbieding, nog tot morgenmiddag 12:00 of uitverkocht,
maar is er iemand hier die ervaring heeft met dit speelgoedje? Goedkoop is duurkoop?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
To all my friends who post controversial, obscene, dirty, offensive, derogatory posts... Keep that shit up. I like it!
Bart
Active Member
Active Member
Berichten: 21993
Lid geworden op: 02 apr 2012 20:05
Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
Bouwjaar: 2001
Locatie: Leiden suburb
Contacteer:

Re: 1dayfly: Gorider motor GPS

Bericht door Bart »

Geen ervaring mee Anne, ik rij met een Garmin en die is geeneens zo gek veel duurder.

Hier een test van het ding

http://www.testmotor.nl/2013/test-gorid ... tiesysteem

En de conclusie:


GoRider brengt met de Biker een goedkoop maar uitgebreid alternatief voor de bekendere en duurdere merken zoals de garmin 350LM en de TomTom Rider. De mogelijkheden die de software bieden zijn uitgebreid en routes kunnen zelf worden samengesteld. Door vier verschillende pakketten aan te bieden is er voor ieder wat wils. Om de kabel van de houder aan te sluiten op je accu zul je zelf een stekker verbinding moeten maken. Het grootste nadeel is het bedienen van de kleine knoppen op het scherm. Dat moet zonder handschoenen gebeuren en zelfs dan zijn verschillende knoppen nog aan de kleine kant. Desondanks is, zeker voor de motorrijder die net begint met het gebruiken van navigatie, de GoRider Biker een goed navigatiesysteem.
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
Gebruikersavatar
Anne
Active Member
Active Member
Berichten: 928
Lid geworden op: 20 jun 2013 20:16
Bouwjaar: 1996
Locatie: Hasselt

Re: 1dayfly: Gorider motor GPS

Bericht door Anne »

Die had ik al gelezen ja, maar ik weet nooit in welke mate ik zo'n verslagjes moet vertrouwen :lol: Toch bedankt!
'k Kan niet direct iets ernstig negatief vinden op het www dus ik heb net de knoop maar gewoon doorgehakt, als'ie tegenvalt vliegt hij op mp.
To all my friends who post controversial, obscene, dirty, offensive, derogatory posts... Keep that shit up. I like it!
Bart
Active Member
Active Member
Berichten: 21993
Lid geworden op: 02 apr 2012 20:05
Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
Bouwjaar: 2001
Locatie: Leiden suburb
Contacteer:

Re: 1dayfly: Gorider motor GPS

Bericht door Bart »

:thumbsup:
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
Gebruikersavatar
Scrooge
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 4749
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:58
Locatie: The bright side of life

Re: 1dayfly: Gorider motor GPS

Bericht door Scrooge »

Bart schreef:...
Het grootste nadeel is het bedienen van de kleine knoppen op het scherm. Dat moet zonder handschoenen gebeuren en zelfs dan zijn verschillende knoppen nog aan de kleine kant.
...
Als dat het grootste nadeel is :shock: ... kan er weinig fout aan zijn. Veel succes er mee.
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
Gesloten